začiatok: o 19:30 hod.
Prítomní:Bachár, Nepraš, Ševčík, Špániková
Ospravedlnená: Kubániová
Program:
- Stav účtov
- Nová vodovodná prípojka
- Plán opráv 2012 – rekapitulácia
- Rôzne
ad 1)
Stav finančných prostriedkov na našich účtoch je nasledovný:
1. ČSOB k 31.8.2012 = 19 816,- €
2. Tatrabanka k 4.9.2012 = 43 750,- €
ad 2)
P. Mazáčová nám v prílohe mailu preposlala list z 20.8.2012 - odpoveď z Bratislavskej vodárenskej spoločnosti na našu žiadosť o vybudovanie samostatnej prípojky na SV pre objekt Veternicova 9-11. V odpovedi sa okrem iného uvádza, že o samostatnú prípojku musí požiadať Spoločenstvo Veternica - zastúpené p. Černuškom, ktoré musí napísať žiadosť na BVS. P. Mazáčová požiadala p. Černuška, aby vyplnil a poslal túto žiadosť, ktorej tlačivo je na internetovej stránke BVS.
Výbor vyzýva správcu, aby podal žiadosť na BVS za nás, vzhľadom k tomu, že odpojenie žiadame my, ako vlastník nehnuteľnosti. Žiadosť predkladá majiteľ – správca budovy, ako sa uvádza v liste od BVS.
Výbor odsúhlasil v počte 4 za.
ad 3)
KRS p. Mazáčová oznámila stav plnenia plánu údržby a opráv v r. 2012, podľa zápisnice zo schôdze 23.11.2011, ktorý bol nasledovný:
- rekonštrukcia okapového chodníka:
dostali sme nasledovné ponuky na zhotovenie okapového chodníku:
1. Jaroslav Kubišta, Láb cena 5.335,- EUR, nie je platiteľom DPH
2. Alexander Farkaš – LOBO, cena 4.259,76 EUR cena s DPH, Vrakúň č. 107
3. INVESTERM, s.r.o. – Ing. Száraz cena 5.131,19 EUR cena s DPH
Vzhľadom k tomu, že ponuky prišli neskoro, výbor sa rozhodol na neskoré ročné obdobie odložiť túto záležitosť na jar 2013. Všetci prítomní s týmto návrhom súhlasili.
-výmena vchod. brán - vzhľadom na finančnú náročnosť a súčasný stav financií odporúča správca až v r.2013 /tak to bolo prezentovane aj vlastníkmi na schôdzi/
- odborná skúška el. rozvodov - bola vykonaná
- výmena byt. vodomerov na TUV – objednaná u fy Zen-Servis – termíny výmeny budú upresnené
Rôzne:
• p. Ševčík informoval, že do pristavených kontajnerov sa nepodarilo vypratať všetky veci z domu zo spoločných priestorov, nakoľko bol kontajner o 11 h. už plný. Výbor navrhuje, aby sme si na vlastné náklady objednali kontajner a brigádnikov a vypratali celý dom od zbytočného odpadu. Cenové ponuky na kontajnery zistí p. Špániková a p. Ševčík.
Výbor žiada KRS, aby listom vyzval p. Krajčoviča na vypratanie miestnosti svojimi vecami, alebo uzatvoril nájomnú zmluvu s týmto užívateľom miestnosti (spoločného priestoru domu)
• p. Nepraš informoval, že kúpil 20 ks nových 40W žiaroviek, ktoré si vyúčtoval v KRS v sume (0,80 € za kus) spolu 16,- €. Výbor vyzýva vlastníkov bytov, ktorí si sami vymieňajú žiarovky na chodbách, aby dbali na to, že žiarovky musia byť max. 40W číre s malou sklenenou bankou. V opačnom prípade prichádza k skratom, resp. spáleniu kontaktov.
• uskutoční sa výmena vodomerov na SV a výbor navrhuje, aby pri tejto výmene boli skontrolované aj osobomesiace, pretože má indície z uvádzania nesprávnych osobomesiacov v určitých bytoch, za ktorých platia poplatky ostatní vlastníci bytov (napr. odvoz smetí, osvetlenie v spoločných priestoroch, výťahy a pod.)
KRS uhradila faktúru firme BYTOS za zabetónovanie otvorov po 3 ks ukradnutých škrabákoch pred hlavnými vchodovými bránami, v celkovej výške = 116,56 €.
•ďalšia schôdza sa bude konať dňa 16.10.2012