Zápisnica č. 8 zo schôdze výboru vlastníkov konanej dňa 25.9.2012

začiatok: o 19:30 hod. 

Prítomní:Bachár, Nepraš,  Ševčík, Špániková    
Ospravedlnená:   Kubániová

Program:

  1. Stav účtov
  2. Nová vodovodná prípojka
  3. Plán opráv 2012 – rekapitulácia
  4. Rôzne


ad 1)

Stav finančných prostriedkov na našich účtoch je nasledovný:
1. ČSOB k 31.8.2012     = 19 816,- €
2. Tatrabanka k 4.9.2012    = 43 750,- €

ad 2)
P. Mazáčová nám v prílohe mailu preposlala list z 20.8.2012 - odpoveď z Bratislavskej vodárenskej spoločnosti na našu žiadosť o vybudovanie samostatnej prípojky na SV pre objekt Veternicova 9-11. V odpovedi sa okrem iného uvádza, že o samostatnú prípojku musí požiadať Spoločenstvo Veternica -  zastúpené p. Černuškom, ktoré musí napísať žiadosť na BVS. P. Mazáčová požiadala p. Černuška, aby vyplnil a poslal túto žiadosť, ktorej tlačivo je na internetovej stránke BVS. 
Výbor vyzýva správcu, aby podal žiadosť na BVS za nás, vzhľadom k tomu, že odpojenie žiadame my, ako vlastník nehnuteľnosti. Žiadosť predkladá majiteľ – správca budovy, ako sa uvádza v liste od BVS.
Výbor odsúhlasil v počte 4 za.

ad 3)
KRS p. Mazáčová oznámila stav plnenia plánu údržby a opráv v r. 2012, podľa zápisnice zo schôdze 23.11.2011, ktorý  bol nasledovný:
-    rekonštrukcia okapového chodníka:
dostali sme nasledovné ponuky na zhotovenie okapového chodníku:
1. Jaroslav Kubišta, Láb cena  5.335,- EUR, nie je platiteľom DPH
2. Alexander Farkaš – LOBO, cena 4.259,76 EUR cena s DPH, Vrakúň č. 107
3. INVESTERM, s.r.o. –  Ing. Száraz   cena 5.131,19 EUR cena s DPH

Vzhľadom k tomu, že ponuky prišli neskoro, výbor sa rozhodol na neskoré ročné     obdobie odložiť túto záležitosť na jar 2013. Všetci prítomní s týmto návrhom súhlasili. 
-výmena vchod. brán - vzhľadom na finančnú náročnosť a súčasný stav financií odporúča správca až v r.2013 /tak to bolo prezentovane aj vlastníkmi na schôdzi/
- odborná skúška el. rozvodov - bola vykonaná
- výmena byt. vodomerov na TUV – objednaná u fy Zen-Servis – termíny výmeny budú upresnené


Rôzne: 

• p. Ševčík informoval, že do pristavených kontajnerov sa nepodarilo vypratať všetky veci z domu zo spoločných priestorov, nakoľko bol kontajner o 11 h. už plný. Výbor navrhuje, aby sme si na vlastné náklady objednali kontajner a brigádnikov a vypratali celý dom od zbytočného odpadu.  Cenové ponuky na kontajnery zistí p. Špániková a p. Ševčík. 
Výbor žiada KRS, aby listom vyzval p. Krajčoviča na vypratanie miestnosti svojimi     vecami, alebo uzatvoril nájomnú zmluvu s týmto užívateľom miestnosti (spoločného     priestoru domu)
• p. Nepraš informoval, že kúpil 20 ks nových 40W žiaroviek, ktoré si vyúčtoval v KRS v sume (0,80 € za kus)  spolu 16,- €. Výbor vyzýva vlastníkov bytov, ktorí si sami vymieňajú žiarovky na chodbách, aby dbali na to, že žiarovky musia byť max. 40W číre s malou sklenenou bankou. V opačnom prípade prichádza k skratom, resp. spáleniu kontaktov.
•  uskutoční sa výmena vodomerov  na SV a výbor navrhuje, aby pri tejto výmene boli skontrolované aj osobomesiace, pretože má indície z uvádzania nesprávnych osobomesiacov v určitých bytoch, za ktorých platia poplatky ostatní vlastníci bytov (napr. odvoz smetí, osvetlenie v spoločných priestoroch, výťahy a pod.)
KRS uhradila faktúru firme BYTOS za zabetónovanie otvorov po 3 ks ukradnutých škrabákoch pred hlavnými vchodovými bránami, v celkovej výške = 116,56 €.
•ďalšia schôdza sa bude konať dňa 16.10.2012