začiatok: o 19:30 hod.
Prítomní:Bachár, Horník, Michal, Nepraš, Ševčík, Špániková
- Hostia:P. Milan Bogdalík, manager pre vzťahy s prevádzkovateľom firmy SLOVANET
- 20:00 h. -Ing. Helm – vykonanie stavebného dozoru
Program:
- Ukončenie výkonu funkcie predsedu
- Slovanet - prezentácia
- Zatepľovanie domu
- Rôzne
ad 1)
P. Nepraš doručil výboru písomnú výpoveď o ukončení výkonu funkcie predsedu. Výbor dočasne poveril zastupovaním predsedu p. Michal až do navrhnutia a schválenia nového predsedu.
ad 2)
Schôdzu výboru vlastníkov prišiel poinformovať p. Bogdalík z firmy Slovanet o zapojení optickej linky na prevádzkovanie internetu v našom dome. Zapojenie a rozvody sú bez poplatku, je treba iba nainštalovať skrinku o rozmere 50x50x30 cm. Po nainštalovaní optického kábla budú vlastníci bytov mať možnosť uzatvoriť zmluvu okrem Orangeu a UPC aj s fy Slovanet. Výbor schválil počtom hlasov 6 zapojenie optickej linky do nášho domu fy Slovanet. Slovanet sa spojí s našim správcom KRS, aby uzatvoril zmluvu. P. Ševčík poskytne kľúče od miestnosti, kde má byť optický kábel zapojený.
ad 3)
Na schôdzu výboru bol pozvaný Ing. Helm, aby informoval prítomných o príprave realizácie zateplenia štítovej steny a strechy domu. Zmluvu s KRS na prácu stavebného dozoru podpísal v stredu 16.6.2010. Ing. Helm informoval, že oslovil, pre porovnanie ponúk s fy Investerm, aj rakúsku firmu, ktorá dodáva zatepľovacie systémy. Bol si prezrieť prácu Investermu na Štrkovci-Muškátová ulica.. Zistí, či má firma oprávnenie robiť izoláciu striech, alebo má dodávateľa na tieto práce. Osloví fy Investerm, aby doplnila ponuku o konkrétne materiály, ktoré budú použité a ich ceny. Informáciu nám poskytne koncom týždňa, aby mohol výbor posúdiť ešte raz cenovú ponuku. Ing. Helm sa skontaktuje s fy INVESTERM na zahájenie prác, pričom budú spolupracovať členovia výboru pp. Nepraš, Michal a Ševčík. V prípade, ak by dodávateľ prác chcel pri zatepľovaní štítovej steny použiť lešenie miesto lávky, musí správca (KRS) získať súhlas od správcu garáží (Meopta - p. Peťko) s postavením lešenia.
ad 4)
- p. Ševčík zorganizoval odnesenie veľkokapacitného odpadu do kontajnera upratovacou firmou Vrbatovič, za čo mu výbor ďakuje
- členovia výboru rokovali ohľadne odvozu veľkokapacitného odpadu. Správca KRS má k dispozícii firmu, ktorá takéto odvozy vykonáva. Cena za odvoz 2x / týždeň činí mesačne cca 80 EUR. Pri odvoze 1x týždenne 40,- EUR / mesiac. Delili by sme sa pritom s vedľajším domov, s ktorým zdieľame spoločné kontajnery. Potrebujeme však súhlas predsedu spoločenstva vlastníkov vch 9,11,13 p. Černuška. Ak bude súhlasiť, cena pre náš dom by za mesiac činila 20,- EUR. S týmto riešením by súhlasil výbor vlastníkov.
- výbor vyjadril výhrady s formou a obsahom vyúčtovania za r. 2009, i napriek prisľúbenej zmene zo strany správcu p. Hollého. Vyúčtovania sú aj naďalej neprehľadné a tým ťažko skontrolovateľné. Predpísaná záloha sa porovnáva so skutočnými nákladmi a z tohto sa vykazujú preplatky, resp. nedoplatky. Reklamácie si vlastníci uplatňujú individuálne u správcu KRS.
- člen výboru upozornil, že doteraz neboli uzatvorené zmluvy o nájme spoločných priestorov na r. 2010
- p. Ševčík sa spojí so správcom KRS a vykoná odpočet vody k 30.6.2010. Zabezpečí vývesky s termínmi odpočtu.
- p. Ševčík reklamoval položky v čerpaní FÚO, ktoré nepatria do FÚO, ale do služieb: ide napr. o výdavky na vedenie účtov a pohyb na účtoch, tieto peniaze sa predsa nepoužili na opravy domu.
- výbor poďakoval p. Neprašovi za nákup 3 schránok do každého vestibulu a p. Ševčíkovi za montáž. Kľúče od schránok na dotazy majú: vch. 3 – p. Nepraš, vch. 5 – p. Bachár, vch. 7 – p. Špániková. Vyberú 1x týždenne dotazy od vlastníkov a predložia ich výboru, resp. správcovi KRS na vybavenie.
- výbor schválil jednohlasne p. Danišovičovi odmenu za strihanie živého plot 30,- EUR + 5,- EUR za odnesenie už predtým ostrihaných kríkov, spolu EUR 35. Výbor žiada správcu, aby vyplatil p. Danišovičovi spolu EUR 35,--.